***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

11 Ekim 2009 Pazar

HAYRABOLU'DA İŞKUR TARAFINDAN DÜZENLENEN İMEP KURSU KURSİYERLERİ SERGİ AÇTI


Tekirdağ iline bağlı Hayrabolu’da istihdama yönelik olarak açılan İŞKUR kurslarını tamamlayan kursiyerler sergi açtı.
Cumhuriyet Mesleği Eğitim Merkezinde İŞKUR tarafından devam eden istihdama yönelik Meslek Edindirme Projesi (İMEP) kapsamında açılan konfeksiyon makineleri kursunu tamamlayan kursiyerler sergi açtı. . .
Sergi açılışında konuşan belediye başkanı Hasan İrtem, İŞKUR tarafından açılan iş edindirme kurslarının çok yararlı olduğunu;” İŞKUR İle Ticaret ve Sanayi Odası Yönetim Kurulu Başkanlığı dönemimde sürekli istihdama yönelik projelere imza attık. Bu nedenle İŞKUR’un meslek edindirme kurslarını benimsiyorum. Sanayi sektöründe kalifiye elaman sıkıntısı çekiliyor. İŞKUR’un bu kursları açığı kapatmada oldukça yararlı oluyor, sanayicinin ihtiyacı olan ara elemanı yetiştiriyor. Bundan böylede İŞKUR projelerinin ilçemizde açılmasını istiyorum. Bu kursu bitiren bayanlarımız tekstil sektöründe ellerindeki sertifikalarıyla çok daha rahat iş bulabilecekler.” Dedi. . . .
Sergide 6 gün süreyle açılan 2 adet konfeksiyon makineleri kursunu devam eden 36 kursiyerin yaptıkları çalışmalar sergilendi. Serginin 3 gün açık kalacağı belirtildi.
Sergiye Belediye Başkanı Hasan İrtem, İŞKUR İl Müdür Yardımcısı Mine Yalçınsoy, İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Erhan Cirit, Mesleki Eğitim Merkezi Müdürü Mehmet Çakıcı ve kursiyerler katıldı.

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...