***Hoşgeldiniz!!! Trakyadaki en güncel ve en kaliteli haberler için; www.trakyahaberci.com...

24 Eylül 2009 Perşembe

Aslan; “İspatlasınlar idamımı isterim


HABER VE FOTO:Serpil Kan/ Şenol GONCAGÜL
Geçtiğimiz akşam Özel bir kanalın haber bülteninde İş adamı Siyami Aslanın Lüleburgaz Edirne Bayırı Mevkiinde bir bağ evi bulunması ve daha önce Polis tarafından cinayet zanlısı Cem Garipoğlunun bu evde kaldığı iddiası ile baskın yaptığı bağ evinde Siyami Aslan, Show Tv ekibinden Göktan Bedüke veYeşilyurtgazetesi muhabirine açıklamalarda bulundu. Siyami Aslan, yaptığı açıklamada, Garipoğlu ailesini tanıdığını fakat sadece iş yaptıklarını belirterek, Garipoğlu ailesini tanıyorum. Ama ben iş adamıyım ve müteahhitim. Bu sebeple birçok insan gibi Onları da tanıyorum. Cem Garipoğlunu ise tanımıyorum diyebilirim. Çünkü en son 10 yıl önce gördüğümde küçük bir çocuktu. On yıldır da hiç görmedim dedi.Edirne Bayırı mevkiinde bulunan bağ evinin, şehrin içinde olduğunu ve Özel Bir Hastanenin hemen arkasında yer aldığını belirten Aslan, 1000 ailenin yakında olan Lüleburgaza 1 km uzaklıkta olan ve göz önünde bir yerde bir insan nasıl o kadar gün gizli kalabilir ki. Ayrıca Polis Ağustos ayında, bu evde arama da yaptı ve hiçbirşey bulmadı. O zamanda Polise söyledim evimde sürekli kamera kaydı yapılıyor ve bu kayıtları aylık olarak alıp, daha sonra siliyorum. Bu kayıtları da Polise verebileceğimi söylemiştim zaten dedi.Özel Bir Televizyon Kanalı geçtiğimiz günlerde, Canlı yayınlanan haber programında cinayet zanlısı Cem Garipoğlunun, Siyami Aslana ait Edirne Bayırında bulunan bağ evinde kesin olarak kalmışçasına yayın yapmasına da tepki gösteren İş Adamı Siyami Aslan, böyle bir konu ile gündeme geldiği için çok üzüldüğünü belirterek, gerekli yasal işlemleri başlatacağını da dile getirdi. Aslan olay günü Mehmet Nida Garipoğlu ile Lüleburgazda bir toplantı yapacaklarını belirterek, Olay günü Mehmet Nida Garipoğlu ile bir toplantımız vardı. Beni aradı ve Lüleburgaza geleceğini söyledi. Fakat daha sonra ben onu aradığımda kendisine ulaşamadım ve görüşemedik. Benim tek ilişkim iş içindir. Bu olayları da birkaç gün sonra basından duydum. Ama bu ilişkinin başka şekilde hedef gösterilmek istenmesinden dolayı bende çok yıprandım ve bu kasıtlı hareketler için dava açacağım dedi.Bu olayların kendisini çok yıprattığını belirten Aslan, Benimde bir kız çocuğum var. Benden bu konu ile ilgili hiçbir yardım talep edilmedi. Fakat edilseydi de asla yardım etmezdim. Çünkü bu yaşanan bir vahşettir. Ben Karadeniz çocuğuyum, Bu tür bir olayla ilgimin olduğu ıspatlansın, imzalı dilekçe verip idamımı isteyeceğim dedi.Siyami Aslana ait ve Münevver Karabulut cinayeti zanlısı Cem Garipoğlunun kaldığı iddia edilen bağ evinden ayrılan Show Tv ekipleri, diğer ulusal basının bir gazetesinde yer alan ve Cinayet Zanlısı Cem Garipoğlunun Sarılar Köyünde bulunan diğer bağ evine yola çıktı.Sarılar Köyünde Gölet Kenarında bulunan Çeftlikevi bir anda Medya panayırına dönüştü. Tüm ulusal basının bahçesine toplandığı ve ayrıca tek yerel gazete temsilcisi olarak bulunan YeşilYurt GazetesiMuhabiri Şenol Goncagül Sarılar Köyünde Gölet Kenarında bulunan çiftlik evinin sahibi Mualla Sunar ile görüştü. Çorluda Kent Eczanesi sahibi Mualla Sunar, Şenol Goncagül e yaptığı açıklamada, Bu bağ evimiz kardeşlerimiz ile ortak kullandığımız bir evdir. Basın Cinayet Zanlısı Cem Garibolunun bu evde kaldığnı nereden çıkardı bilmiyoruz. Bağ evimize baskında yapılmadı, hiçbirşey olmadı. Bu sebeple medyaya nasıl yansıdı bilmiyoruz. Bizler işinde gücünde olan insanlarız. Ayrıca çiftliğimizi satmak istiyorduk. Bu sebeple çok güzel reklamımız yapıldı. Para verseydik de bu kadar reklam yaptıramazdık dedi.Sarılar Köyü Muhtarı Şahin Nazda, bu kişinin köyümüzde kaldığı nereden çıkarıldı bilmiyoruz ama köyümüzün mühtiş reklamı oldu dedi.
KAYNAK:YEŞİLYURT GAZETESİ

Hiç yorum yok:

sağ üst köşede yer alan Önceki kayıtlar'a tıklayarak geçmiş haberlere ulaşabilirsiniz...